کودکان و نوزادان

اطلاعات ضروری راجع به تغذیه، رشد و نمو، بیماری های کودکان و نوزادان، پیشگیری، غربالگری، بهداشت روانی و بی اشتهایی در این وبلاگ ارائه می شوند که توسط دانشیاران،اعضای هیات علمی و متخصصین کودکان و نوزادان و براساس جدیدترین تحقیقات پزشکی گردآوری شده اند.

کودکان و نوزادان

اطلاعات ضروری راجع به تغذیه، رشد و نمو، بیماری های کودکان و نوزادان، پیشگیری، غربالگری، بهداشت روانی و بی اشتهایی در این وبلاگ ارائه می شوند که توسط دانشیاران،اعضای هیات علمی و متخصصین کودکان و نوزادان و براساس جدیدترین تحقیقات پزشکی گردآوری شده اند.

پاسخ به سوالات

به اطلاع بازدیدکنندگان محترم می رساند کلینیک تخصصی کودکان و نوزادان آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان به صورت اینترنتی می باشد. می توانید سوالات خود را در بخش نظرات کنید و یا پرسش ها را با فرستادن به ایمیل مدیران وبلاگ مطرح نمایید تا در اسرع وقت به پرسشها پاسخ داده شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
نایس شنبه 16 تیر 1397 ساعت 02:47 ق.ظ

نوزاد ده ماهه ام شبها خیلی دیر می خوابه و تا ساعت دو یا سه نیمه شب بیداره . از طرفی فردا صبح هم تا دوازده ظهر خوابه. باید چکار کنم تا خوابش رو متعادل کنم.جدیدا خیلی چشمهاشو میماله به حدی که در طول روز چشماش قرمزه.از دو نوع قطره هم با تجویز پزشک استفاده میکنم ولی فایده نداشته اگه امکان داره منو راهنمایی کنید,ممنون

نایس شنبه 16 تیر 1397 ساعت 02:47 ق.ظ

نوزاد ده ماهه ام شبها خیلی دیر می خوابه و تا ساعت دو یا سه نیمه شب بیداره . از طرفی فردا صبح هم تا دوازده ظهر خوابه. باید چکار کنم تا خوابش رو متعادل کنم.جدیدا خیلی چشمهاشو میماله به حدی که در طول روز چشماش قرمزه.از دو نوع قطره هم با تجویز پزشک استفاده میکنم ولی فایده نداشته اگه امکان داره منو راهنمایی کنید,ممنون

ماریا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 09:09 ب.ظ

باسلام وخسته نباشیدخدمت شماعزیزان .
پسر3ماهه ای دارم که بسیاربسیار چشم وگوش خودشو میماله از کنارسرتاگوششوچنگ میکشه .چندبار دکتربردم گفتن گوشش موردی نداره.چشماشم خیلییی میماله.مشکل چیه؟

لیلا دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 02:24 ق.ظ

نوزاد نه ماهه ام شبها خیلی دیر می خوابد و تا ساعت سه نیمه شب بیدار است . از طرفی فردا صبح هم تا یازده ظهر خواب است. از ساعت نه شب خاموشی برقرار می کنم و محیط را ارام می کنم ولی باز هم فعالیت شدیدی دارد. باید چکار کنم تا خواب او را متعادل کنم.

مه گل یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

نوزاد۳ ماهه دارم خیلی کم خوابه، مادربزرگم میگه قدیم برای درمان کم خوابی و بی خوابی نوزاد خشخاش رو دم میکردن قبل از خواب به نوزاد میدادن، چند روز پیش هم از عطاری پرسیدم این رو تایید کرد
لطفا نظرتون رو بگید و اگه تایید میکنید میزان مصرف رو هم بگید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد